28 января 2015

Аґрафка оголошує набір у Команду Дизайнерів

Аґрафка шукає дизайнерів для основної ДК на термін 6 місяців (березень-серпень 2015).

Дівчата, привіт)
Яка гарна новина -  Аґрафка  набирає команду дизайнерів!!!
Сайт  ТУТ
Як же я хочу попасти в таку чудову каманду! Хочу натхненно працювати з дівчатами з України і створювати особливі речі з паперу і не тільки, надихати своєю творчостю, розширювати та прибирати кордони!
Так і хочеться додати: "Краса врятує світ!")

  Скажу просто - скрап в моєму серці і в моїй крові,..) здається, від тієї пори як я себе пам"ятаю.
З дитинства любила папір, книги, малювати. Мріяла навчитися робити блокноти.
.... а це було дитинство дівчинки-підлітка з радянського союзу... нічого подібного тоді не було... Але мрія була)))
Зараз я маю свій дизайнерський куточок, моє хоббі є додатковим заробітком і скрапом я намагаюся займатися все більш професійно
 Для мене ліпше купити новий штамп, ніж нові туфлі)
...новий папір, ніж нову сукню))
Завжди знаходжу кошти, щоб навчитися новому на МК майстрів які подобаються:  Олени Моргун, Віки Fleer,  Олени Оліневич

 Ось роботи, які вважаю найкращими:
Альбом "Моя Душа"
тому що саме такий стиль я люблю)
І він не чоловічий... просто різно сторонній)



 Тег до цього альбому виконаний з мякої тканини і деякі елементи декору я зробила сама)
Проштампавала кусок тканини для стрічки і тонувала спреями, червону квітку.

Наступна - це альбом в тилі Міксед-медіа
Акрилові листи, різні структурні пасти і присипки, гліттер, алкогольні чорнила... багато чтого тут використано))


Іноді роблю скрап-сторінки
Тут мої батьки і навіть я))) За кілька місяців до народження)))
Цей блокнот,  я робила вперше. Як на мене, то дуже акуратно вийшло))
Наступні будуть більш ємоційні!)


Користуються попитом Чекові книжки Бажань)
10х20 см




Мініатюри я просто обожнюю!! Ця скрипочка заввишки 13 см)


Виконала ц скрипочку для прикраси шеббі-альбому  25х25 см


Дуже люблю плести з газет та виконувати прикраси власноруч... як-що маю час))
Це фото 2річної давносі, вибачаюсь за якість)


І ...листівочка для подруги


Мої улюблені стилі : вінтаж, стімпанк і мабуть скоро буде грандж)
Але із задоволенням працюю в стилі шеббі-шик
Дуже люблю структурні пасти і спреї, штампінг, ембосінг
В найближчих планах створити шадоубокс і грандж-теги
Усім гарного настрою і самого найкращого!)

П.с.: маю надію що мені пощастить)


Тут про те, які вимоги потрапляння в ДК:
Якими будуть обов’язки дизайнерів:
  1. творчо підходити до теми кожного завдання;
  2. уміти гарно показати/сфотографувати свою роботу;
  3. робити мінімум одну роботу на місяць;
  4. за бажанням робити дизайнерську листівку для різдвяних завдань Аґрафки;
  5. вчасно здавати роботи для творчих завдань Аґрафки;
  6. коментувати роботи учасників завдань;
  7. обирати роботу, яка найбільше сподобалася, й писати короткий коментар (у цих завданнях Аґрафки не буде топ-3 чи топ-5, а будуть “відзнаки ДК Аґрафки”)
  8. обирати запрошених дизайнерів;
  9. зробити один МК для блогу Аґрафки за увесь термін (6 місяців);
  10. розмістити банер магазину та блогу Аґрафки в своєму блозі.
  11. Ставши дизайнерами Аґрафки, ви отримаєте:
  12. постійну знижку 15% на всі покупки в магазині Аґрафка;
  13. наприкінці кожного місяця (за умови сумлінного виконання вимог) кожен дизайнер отримає в подарунок сертифікат у розмірі 100 грн., який можна одразу чи згодом разом з іншими сертифікатами отоварити;
  14. публікацію посилання на ваш блог у блозі Аґрафки та на сторінках Аґрафки у соціальних мережах.
Як подати заявку?
Напишіть у своєму блозі пост і покажіть свої улюблені роботи, які найкраще передають ваше вміння, творчий політ та стиль. І напишіть кілька слів про себе та чому ви би хотіли бути в ДК Аґрафки. Додайте посилання у список нижче.
Набір триватиме до 20 лютого 2015р., а вже з березня почнемо працювати новою командою

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Рада бачити ваш коментар.
Heureux de lire votre commentaire.
Glad to see your comment.