26 января 2015

Набор в ДК Арт-Клуб

Ой как хочется в ДК Арт-Клуб!)
сайт АРТ-Клубу тут)
Зараз я працюю над декількома роботами, тому покажу їх згодом. Відредагую цей пост пізніше і запрошу ще раз))
Який стиль люблю... Тягне на міксед медіа, стімпанк, навіть грандж планую ближнім часом.
Як-що немає під рукою потрібної прикраси чи квітки - роблю сама))
Обожнюю спреї у вигляді клякс і потьоків)
Робити коробочки і якісь меблі, мініатюри - то моє)
В скрапі радію тому, що будь-який хист в рукоділлі - можна втулити в альбом чи листівку, за його багаторганність)
Ось мої улюблені роботи:
Це альбом з майстер класу Олени Моргун


Цього красунчика я робила по натхненню із Сумісним Проектом Олени М "Ємоции на бумаге"
Він вийшов унікальний)



Гарненька скрипочка вишла як мініатюра 13 см заввишки

Ось мої споби з міксед медіа:





Листівки роблю мало... а але іноді по натхненню))

А ось тег - такий брутальний і в одночас з ніжної тканини)
Скрап-сторіночка для моїх батьків)



Складнощів не боюсь, працювати вмію натхненно і коли це необхідно - можу зробити за короткий термін.
Проводжу МК з дівчатами в своєму місті і в Києві.

Маю надію що дочитали мою розповідь до кінця)

5 комментариев:

  1. О, конечно же прочитали!
    Прекрасные работы! А скрипочка - шедевр!
    Спасибо, что записалась в списки желающих!
    С пожеланиями дохновения и позитива - АртКлуб.

    ОтветитьУдалить
  2. Так, роботи справді цікаві!

    ОтветитьУдалить
  3. Прекрасні роботи , захоплюючі !!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Скрипка просто чудо! І тег мій фаворит))) Дуже цікаві роботи! Дякуємо, що хочете працювати з нами! Арт Клуб

    ОтветитьУдалить

Рада бачити ваш коментар.
Heureux de lire votre commentaire.
Glad to see your comment.