25 августа 2017

Органайзер з комоду!

Доброго дня, дорогі читачі)
Сьогодні з вами я, Шилкіна Олена (FP), і ще одна робота в напрямку залучення грифільної дошки в інтер'ері.  На цей раз мій вібір припав на таку важливу річ, як невеличкий комодик-сходинка.

Останнім часом виникла потреба мати перед очима мої плани. Вони різноманітні. Записник часто "губиться" в кімнаті, як це буває, коли в домі є діти і творча мама) Створити реальну грифільну доску в моїй маленькій квартирі нема можливості. А ось підігнати під такі потреби річ, яка виконує ще й інші функціі - це золоте рішення!)
І знову в пригоді став чорний колір)
Спочатку мені не дуже сподобалась конструкція-сходинка у комода. Але, надалі, вона виявилася доволі зручною! На сходинки можна поставити потрібні баночки, інструменти чи навіть ще один стакан квадратної форми від Rosa talent




Дивимось на первісний комод)


А тепер до роботи!
Для цього нам знадобиться:
2. Наждачний папір
5. Валик або пензель для нанесення фарби.

Спочатку я витягла шухлядки і спробувала фарбу саме на них.

Потім, переконавшись, що МДФ та ДСП після фарби себе почувають прекрасно, нанесла фарбу на всю поверхню.



Ось такий вінтажний вигляд має комод після одного шару фарби. І цей, злегка пошарпаний, вид  привів мене в абсолютний захват!
А коли я пройшлась по всіх торцах наждачним папером - вигляд став ще довершеніший! Не можу передати вам яке це задоволення - вести рукою по краях і відчувати їх не гострими, а округлими і гладенькими)

Тому я вирішила залишити мій майбутній органайзер в вінтажно-грифільному стилі. Лише видимі частини шухлядок отримали ще 3 шари фарби для чорно-чорної основи.


Тепер можна і написати щось важливе) Для мене - це плани на найближчі дні)

А на торці "будови" буде розклад пар колледжу, де я працюю. Іноді буває дуже потрібно швидко згадати) Особливо коли потрібно вібігати на роботу, а ти доробляєш якусь скрап-красу)

І ще декілька фоток з чудовими серцями з МДФ. Наступна робота планується саме з них)






Всім гарного настрою!
Прикрашайте свій дім і нехай вам буде мирно і затишно в ньому)



August 2017- Home Decor - 1st reveal

This months challenge theme is Home DecorYou can create any project you want inspired by anything and everything you find beautiful - we accept layouts, cards, off-the-page projects, altered art, ATC, albums, collages, and more.

2 комментария:

  1. Wgat a great idea!!!!I love it!!Thank you for playing with SW challenge!

    ОтветитьУдалить
  2. wow wow wow amazing I love your project and thanks for playing with scrapki-wyzwaniowo this month xxxxxxxxxx

    ОтветитьУдалить

Рада бачити ваш коментар.
Heureux de lire votre commentaire.
Glad to see your comment.