05 августа 2017

Годинник і подяка шкільній прграмі за геометрію

Доброго дня, дорогі читачі)
Сьогодні з вами я, Шилкіна Олена (FP), і дуже простий хенд-мейд годинник.


Так склалося, що я переїхала в нову квартиру ще 2 роки тому. Турботи, діти, робота) Розуміла, що потрібен настінний годинник, а купувати звичайний не хотілося. І ось, завдяки Rosa talent було отримано золотий поштовх) В голові закрутилися думки і я вигадала собі свій унікальний і дуже доступний годинничок)

Ось що у мене вийшло у підсумку.
Мені подобається в ньому те, що таку річ можна виготовити разом з дітьми, міняти стиль написання цифр, розташування цифр і взагалі хоч кожен тиждень мати інший годинник!)
Це так весело!)



А тепер до роботи!
Для цього нам знадобиться:
1. Основа під годинник круг 30х30см ROSA TALENT
2. Годинниковий механізм 
3. Фарба з ефектом графітної дошки 59мл DecoArt
4. Маркер крейдовий, Білий
5. Кусок натуральної тканини, ватні палички, вода
6. Валик або пензель для нанесення фарби.

Ось так все починалось:

Заславши робочу поверхню газетою, я почала фарбувати основу.
Спочатку в одному напрямку прокрасила її, потім в перепендикулярному напрямку і 3й шар нанесла вже в довільному.
Час висихання фарби - близько 40 хвилин.

Від фарби мою основу дещо повело. Тому я 3-4 рази приснула з розпилювача простої води на не пофарбовану частину і положила під пресс на 2 доби. 

Тепер настав час розмічати місця цифр.
Для цього я скористалась лінійкою і олівцем.
Лінійку потрібно розташувати рівно посеред отвору в центрі заготовки. Олівцем зверху і знзу намічаємо риски.

Беремо будь-який листок паперу і прикладуємо до лінійки, щоб куточок листа ділив отвір ще навпіл, таким чином ми маємо бокову риску, рівно на 90 градусів вправо.

Тепер, маючи бокову риску, прикладаємо лінійку до неї і середини отвору, маємо іншу бокову риску на протилежній стороні.

Все!
Тепер переходимо до самого найцікавішого!!
Починаємо малювати!)
І не потрібно казати, що ви не вмієте красиво писати цифри - просто поставте римські палички, або жирні крапки!
Творчій людині поганий почерк - не заважає!)

Продовжую писати цифри в місцях позначених рисками

Так як я не дуже задоволена своїм кресленням цифр, інші цифри заміню крапками!

Беремо кришечку від... банки, йогурту чи широку чашку і обводимо в центрі коло.

За допомогою куска тканини, змоченого у воді, край кола розтираємо, для отримання ефекту розсіювання білого кольору.
З крейдою і спеціальним маркером працювати дуже просто! Це - задоволення!) 

Виникла ідея намалювати планету схожу на луну (чорні стрілки будуть дуже гарно виділятися на білому фоні)

Ватними паличками, сухими і вологими, а також тканиною, малюємо і витираємо крейду там де потрібно.
Палички виявилися дуже зручним інструментом!
Я так захопилася, що стала малювати ними зоряні скупчення)

Ось вжеготовий годинничок!)
Не складний, але дуже любий)


Всім гарного настрою!
Прикрашайте свій дім і нехай вам буде мирно і затишно в ньому)

1 комментарий:

  1. Какие же невероятные вещи может сотворить мастер из простой деревянной заготовки!!! Честно говоря, сначала думала, что это виниловая пластинка)))

    ОтветитьУдалить

Рада бачити ваш коментар.
Heureux de lire votre commentaire.
Glad to see your comment.